Andreea

Aici puteti sa va prezentati. Cine sunteti, de unde sunteti, de cand pescuiti etc.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Avatar utilizator
andreea
junior member
Mesaje: 51
Membru din: 10 Feb 2005 23:31
Localitate: arad
Contact:

Andreea

Mesaj de andreea » 14 Sep 2005 16:39

desi sunt de ceva vreme inregistrata nu am ajuns sa ma prezint si nici nu prea am mai scris nimik in ultimul timp.
ma numesc andreea haritonovici,am 21 de ani,sunt din arad..si culmea:))zodia peste :lol: 8) ..sunt studenta anul 3 la automatica si calculatoare si ma ocup impreuna cu ai mei de un magazin de aricole de pescuit pe care il avem de vreo 11 ani(adica il au ei :P :lol: ).
practic pescuitul la crap de vreun an si inca nu ma pot lauda cu capturi prea mari..dar sper sa vina si vremea mea :P :lol:
p.s:daca aveti ceva intrebari va raspund cu placere
as mai vrea sa adaug ca atat parintii cat si prietenul meu sunt pasionati de pescuit si ma enerveaza sotii care vin la magazin si ma pun sa schimb preturile de pe sculele cumparate ca sa nu vada nevasta :P de parca nevasta nu s-ar duce sa isi ia haine si pantofi care depasesc cu mult sculele sotului si care sigur la anul vor fi demodate pe langa un bat care poate te tine si 2-3 ani :lol: 8) ..
fir intins..pa

Avatar utilizator
Vali Vesa
maniac
Mesaje: 1071
Membru din: 20 Ian 2005 16:02
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de Vali Vesa » 14 Sep 2005 16:43

:lol: :lol: :lol:
Clubul sportiv Ovidius Constanta
www.ovidius.com.ro

Avatar utilizator
andreea
junior member
Mesaje: 51
Membru din: 10 Feb 2005 23:31
Localitate: arad
Contact:

Mesaj de andreea » 14 Sep 2005 16:45

8) :lol: :shock: :evil: :)))))

Avatar utilizator
andreea
junior member
Mesaje: 51
Membru din: 10 Feb 2005 23:31
Localitate: arad
Contact:

Mesaj de andreea » 14 Sep 2005 16:46

8) :lol: :shock: :evil: :)))))

Avatar utilizator
Daniel Costache
veteran
Mesaje: 857
Membru din: 14 Mai 2004 21:02
Localitate: Constanta