Asa a inceput pasiunea pentru CRAP !

Discutii libere, pe teme de pescuit la crap.
Puteti purta orice fel de polemici in limitele unui limbaj civilizat.
Sunt permise orice subiecte legate de pescuitul crapului.
Vor fi sterse anunturile agresive sau obscene.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Avatar utilizator
subusheru
new member
Mesaje: 5
Membru din: 02 Mar 2010 16:49
Localitate: Timisoara

Asa a inceput pasiunea pentru CRAP !

Mesaj de subusheru » 02 Mar 2010 17:35

Nu sunt un profesionist la Crap (sunt incepator) ,dar a inceput sa imi placa mult.Deocamdata am fost numai pe balti private pentru ca din pacate toata vara sunt plecat din tara si nu am timp.
Am inceput printr-o iesire pe o balta din Timisoara cu niste bete cumparate in "fuga" niste aiwaSima (sau ceva de genu) de 3 m. ,groase k de somn si niste mulinete care le avea taicamiu pe acasa :D de pe care nu lipsea nailonul de 40 :o . Am inceput ziua foarte bine...la ora 7 aveam deja prima bucata...eram cel mai fericit om...primul meu crap.Dupa care nu ne mai opream din prins..eu si fratele meu.Am luat 40 de bucatzi in ziua aia fara "scule de scule",boilesuri si "minuni" dealea.Apoi am mai fost de vreo 3 ori cu niste prieteni..la aceiasi balta...am prins din no...foarte multi.A inceput sa imi placa,mai ales la atatea bucati prinse si ELIBERATE in acelasi timp.Asa a inceput pasiunea pentru crap. In Decembrie cand am venit de dincolo primul lucru am mers in magazine sa imi iau niste "scule" :P Nu foarte mare investitia pt ca merg"foarte rar" :-( . Asta e filmuletzul meu :D http://www.youtube.com/watch?v=BII_Au4r_tU

Daca puteti da un coment pentru"noutatile" mele va rog :D

http://www.cormoran.de/co/en/products/c ... -model.htm

http://www.cormoran.de/co/en/products/p ... -model.htm

Ms mult !!!
Hai la un pescuit !!!

radutzu
new member
Mesaje: 9
Membru din: 29 Ian 2010 08:27

Mesaj de radutzu » 02 Mar 2010 23:28

in timisoara crapi mai mari nu sunt