Pescuit pe rau la crap

Discutii libere, pe teme de pescuit la crap.
Puteti purta orice fel de polemici in limitele unui limbaj civilizat.
Sunt permise orice subiecte legate de pescuitul crapului.
Vor fi sterse anunturile agresive sau obscene.

Moderatori: PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel, mihai florescu, ticu, danr

Autor Mesaj

Mesajde Frredom » 04 Iul 2014 20:15

Buna ziua as dorii niste informatii despre pescuitul crapului pe raul ( Raul Mures ) deoarece sunt incepator !

1. Cum se localizeaza un loc bun unde ar putea sa stea crapul .
2. Ce nada sa folosesc sa fie eficienta
3. Montura si grosimea firului
4. Momeala care ar merge sau momelile care trebue incercate !

Raman recunoscator ! :shoot:
Frredom
new member

Mesajde Neamtul » 22 Iul 2014 22:39

Cauta locurile cu apa adanca, daca se poate dupa un copac cazut in apa, ori alte obstacole, in general locuri cu un curent mai slab si protejate. In aceste locuri ar trebui sa dai de ei.
Ca nada poti sa folosesti porumb(uscat, inmuiat, fiert, incoltit, de conserva, etc), grau fiert, paine, mamaliga, tot felu de sroturi, nada cumparata amestecata cu porumb sau seminte), corcoduse, prune(in zonele unde pestele e invatat la asa ceva).
Despre montura nu stiu ce sa zic. Unii folosesc momitoare si forfacuri scurte, altii dau numai cu plumb si forfac lung.(asa pescuiesc si eu pe Mures ;-) ).
Despre grosimea firului....greu de spus, depinde de situatie, de loc, de curent, daca ai agataturi in apropiere. Eu in general daca dau dupa peste mare pe Mures, folosesc un 0,38-0,40 si cred ca anul acesta o sa pun pe fiecare mulineta si 100m de fir textil de 0,20 sau 0,25. Sunt situatii cand cu un mono de 0,40 nu esti stapan pe situatie. Numai cine nu a patit-o poate sa sustina altceva. ;-)
Momelile cele mai utilizate la noi in zona e porumbul, pruna, corcoduse, carne de scoica, rame groase dar ramele au inconvenientul ca nu prea selecteaza capturile. Poti prinde si somn mic, fusar, mreana sau caras si platica.