cu ce ajungem pe malul baltii.......in 2007

Discutii libere, pe teme de pescuit la crap.
Puteti purta orice fel de polemici in limitele unui limbaj civilizat.
Sunt permise orice subiecte legate de pescuitul crapului.
Vor fi sterse anunturile agresive sau obscene.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Avatar utilizator
lipoveanu
senior member
Mesaje: 307
Membru din: 09 Mar 2005 00:53

Mesaj de lipoveanu » 19 Ian 2007 02:10

anul asta o sa fie mult peste pe Dunare .... dar si multa apa deasupra ....
http://www.crap.ro/forum/phpBB2/album_p ... ser_id=673

Avatar utilizator
ioanb
member
Mesaje: 101
Membru din: 23 Dec 2006 17:19
Localitate: Lugoj

Mesaj de ioanb » 19 Ian 2007 08:33

Măi , şi eu am Logan , ce ? N-am bani de altceva !

Imagine

Avatar utilizator
horiacrap
member
Mesaje: 281
Membru din: 20 Ian 2005 16:41
Localitate: Baia Mare / UK
Contact:

Mesaj de horiacrap » 19 Ian 2007 14:33

Pot sa va spun ca cel de sus(rosu) nu este ceva real. In momentul in care va scriu acum iau o pauza de la proiectarea liniei de montaj pentru Logan Utilitara la care lucram in prezent. Lucrez la o fabrica care se ocupa cu proiectarea, executarea, reglarea liniilor de montaj a caroseriei si subansamblelor pentru autoturisme cum ar fi: renault, peugeot, citoen, mercedes, wv, bentley, dacia. Nu spun ca Logan ar fi o masina grozava dar nu aveti nici cea mai mica idee cata inginerie, aparatura de ultima ora, oameni, stau in spatele productiei unei masini ca si loganul care pot sa va spun ca se produce la un nivel mai ridicat decat alte firme care le-am enumerat mai sus. Spun asta in cunostinta de cauza. Aasa sa va inchipuiti ca liniile de montaj ies din fabrica reglate la o toleranta de +- 0.1mm la logan. Ca sa intelegeti ce am spus, sa va ganditi ca fiecare ansamblu de 2 sau mai multe table sudate din caroserie sunt pozitionate, pe aceste utilaje, la zecime de milimetru dupa care vine robotul si sudeaza pe rand fiecare bucatica minora de tabla, separat pe cate un utilaj. Asa ca ar trebui sa ne mandrim ca se produce asa ceva la noi in tara si cu romani de-ai nostrii care le mananca pe paine aici in fiecare zi. Asta sa stiti ca nu are legatura cu design-ul sau cu motorul masinii care l-au ales altii.
Urmatorul model la care vom lucra se numeste STEP si care inca nu stim cum arata dar am inteles ca va fi de genul celui postat mai sus (albastru), nu stiu daca va fi cat o masina de teten de mare, am inteles ca ceva asemanator cu un allroad sau ceva mai mare, nu stiu exact.
Daca nu v-am imbatat de cap si doriti ceva detalii, cu mare placere.
WWW.HORCARP.RO | FIR INTINS !!!

Avatar utilizator
Cucu Ionel
senior member
Mesaje: 470
Membru din: 08 Ian 2006 15:00
Localitate: Timisoara

Mesaj de Cucu Ionel » 19 Ian 2007 17:36

Horia,ai intr-adevar de ce sa fii mandru!Si eu lucrez ptr.Logan,intr-un fel,adica lucrez in fabrica care produce scaunele(buretele) de la aceasta masina.Lucram doar cu instalatii aduse de dincolo,adica din Germania,iar materia prima este doar de import.CTC-ul este foarte draconic,garantez personal ptr.fiecare reper(scaun)de la aceasta masina.Personal am fost si pana in Germania cu aceasta masina si nu mi-a fost rusine,incarcata cu 4 oameni,destul de zdraveni,si cu bagaj,a facut fata pe autobenzile straine.Iar ca design,fiecare cu gustul lui,dar mie mi se pare o masina buna ptr.romani si ptr.drumurile noastre,excelenta la pretul ei.Oricum,Loganul va mai oferi multe surprize placute si deacum incolo.
Fir intins tuturor celor ce-si doresc acest lucru

Avatar utilizator
ioanb
member
Mesaje: 101
Membru din: 23 Dec 2006 17:19
Localitate: Lugoj

Mesaj de ioanb » 19 Ian 2007 18:42

Cucu Ionel scrie:Horia,ai intr-adevar de ce sa fii mandru!Si eu lucrez ptr.Logan,intr-un fel,adica lucrez in fabrica care produce scaunele(buretele) de la aceasta masina.Lucram doar cu instalatii aduse de dincolo,adica din Germania,iar materia prima este doar de import.CTC-ul este foarte draconic,garantez personal ptr.fiecare reper(scaun)de la aceasta masina.Personal am fost si pana in Germania cu aceasta masina si nu mi-a fost rusine,incarcata cu 4 oameni,destul de zdraveni,si cu bagaj,a facut fata pe autobenzile straine.Iar ca design,fiecare cu gustul lui,dar mie mi se pare o masina buna ptr.romani si ptr.drumurile noastre,excelenta la pretul ei.Oricum,Loganul va mai oferi multe surprize placute si deacum incolo.
În sfârşit , cineva care mai spune lucrurilor pe nume . Asta e , e maşină cui nu-i place să nu o cumpere .
N-am glumit , chiar am Logan , dar nu cel din poză :mrgreen: .

ticu
Moderator
Mesaje: 605
Membru din: 30 Aug 2006 19:06
Localitate: Lugoj
Contact:

Mesaj de ticu » 19 Ian 2007 18:47

@ioanb
De care?ce model? :mrgreen:

Avatar utilizator
ioanb
member
Mesaje: 101
Membru din: 23 Dec 2006 17:19
Localitate: Lugoj

Mesaj de ioanb » 19 Ian 2007 19:48

Păi ce-s mai multe modele ? :shock: :shock: :shock:
Din ăla de 1,4 cu climă !

ticu
Moderator
Mesaje: 605
Membru din: 30 Aug 2006 19:06
Localitate: Lugoj
Contact:

Mesaj de ticu » 19 Ian 2007 20:50

1.4,1.6 ,1.6 16v,1.5dci
Logan MCV,BERLINA la fiecare categorie exista cite 4 variante :mrgreen:

Avatar utilizator
ioanb
member
Mesaje: 101
Membru din: 23 Dec 2006 17:19
Localitate: Lugoj

Mesaj de ioanb » 20 Ian 2007 09:20

horiacrap scrie:Pot sa va spun ca cel de sus(rosu) nu este ceva real. In momentul in care va scriu acum iau o pauza de la proiectarea liniei de montaj pentru Logan Utilitara la care lucram in prezent. Lucrez la o fabrica care se ocupa cu proiectarea, executarea, reglarea liniilor de montaj a caroseriei si subansamblelor pentru autoturisme cum ar fi: renault, peugeot, citoen, mercedes, wv, bentley, dacia. Nu spun ca Logan ar fi o masina grozava dar nu aveti nici cea mai mica idee cata inginerie, aparatura de ultima ora, oameni, stau in spatele productiei unei masini ca si loganul care pot sa va spun ca se produce la un nivel mai ridicat decat alte firme care le-am enumerat mai sus. Spun asta in cunostinta de cauza. Aasa sa va inchipuiti ca liniile de montaj ies din fabrica reglate la o toleranta de +- 0.1mm la logan. Ca sa intelegeti ce am spus, sa va ganditi ca fiecare ansamblu de 2 sau mai multe table sudate din caroserie sunt pozitionate, pe aceste utilaje, la zecime de milimetru dupa care vine robotul si sudeaza pe rand fiecare bucatica minora de tabla, separat pe cate un utilaj. Asa ca ar trebui sa ne mandrim ca se produce asa ceva la noi in tara si cu romani de-ai nostrii care le mananca pe paine aici in fiecare zi. Asta sa stiti ca nu are legatura cu design-ul sau cu motorul masinii care l-au ales altii.
Urmatorul model la care vom lucra se numeste STEP si care inca nu stim cum arata dar am inteles ca va fi de genul celui postat mai sus (albastru), nu stiu daca va fi cat o masina de teten de mare, am inteles ca ceva asemanator cu un allroad sau ceva mai mare, nu stiu exact.
Daca nu v-am imbatat de cap si doriti ceva detalii, cu mare placere.
Horia , eu aştept ceva detalii despre Step ! O să difere mult faţă de prototipul prezentat la expoziţii ?

Avatar utilizator
horiacrap
member
Mesaje: 281
Membru din: 20 Ian 2005 16:41
Localitate: Baia Mare / UK
Contact:

Mesaj de horiacrap » 20 Ian 2007 16:08

Acum de 2 zile a venit comisia si directorii tehnici din Germania de la firma principala care se ocupa cu intreaga productie. E mai complicat putin deoarece noi lucram printr-un intermediar din franta (Farman) care se ocupa de totalitatea liniei. Aceasta a fost absorbita partial si acum total de o alta firma mondiala (KUKA Germania) care produce cam 70% din autovehiculele ce le vedeti in lume. Am contribuit la toate modele le de Logan timp de 2 ani de zile in sectia de masuratori 3D si reglajul de care v-am vorbit mai sus, http://www.kuka.de/kuka_sa/index.php?id ... lish&pid=1 si de o jumate de an am trecut la Design 3D (a liniilor de montaj nu a masinii :lol: )http://www.kuka.de/kuka_sa/index.php?id ... lish&pid=1. O sa va tin la curent daca va intereseaza dar nu va pot da foarte multe detalii despre designul final deoarece noi facem linii pentru masini care inca nu au nici un nume sau o imagine finala a autovehiculului, nu vedem decat parti din caroserie, subansamble. Se fac foarte multe teste, vin modificari, etc, de exemplu la Logan inainte sa se definitiveze a avut numele X90, cel combi a avut U90, de aceea lucram pentru multe modele de masini fara sa stim ce va fi in final, sa nu va mai spun pe unde pleaca aceste linii de montaj, logan made in iran sau peugeot made in china.
O sa incerc sa va pun si niste poze undeva.
WWW.HORCARP.RO | FIR INTINS !!!

Scrie răspuns