Pescuitul de crap

Discutii libere, pe teme de pescuit la crap.
Puteti purta orice fel de polemici in limitele unui limbaj civilizat.
Sunt permise orice subiecte legate de pescuitul crapului.
Vor fi sterse anunturile agresive sau obscene.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Laurentiu
new member
Mesaje: 7
Membru din: 25 Mai 2004 23:23
Localitate: Giurgiu

Pescuitul de crap

Mesaj de Laurentiu » 25 Mai 2004 23:50

SAlut.Sunt un pescar amator(17 ani) din Giurgiu si as vrea sa aflu cat mai multe despre pescuitul crapului(nada,monturi,mulinete,etc).Pescuitul este cel mai mare hobby al meu(mai ales pescuitul crapului).Sunt inca la inceput si as vrea sa ma sprijiniti prin a-mi da sfaturi in ceea ce priveste pescuitul CRAPULUI.Nu va doresc decat sanatate si obisnuitul FIR INTINS.

Nutza Pedros

Mesaj de Nutza Pedros » 26 Mai 2004 00:07

Salut...ce mai faci ?nu stiam ca esti un pescar asa inrait...bine ai venit,si mai vorbim noi cand neom intalni la scoala...sa mergem la un pescuit cu bicicletele(la aventuri la tine la tara,sau cu masina sa mai faci accidente-sa-i rupi planetara-... :D :D :D )...Mergem la Gogosari,Putineiu,Vieru,Hodivoaia,Izvoarele,Ghiriacu,Izvoru,etc....te duc pe toate baltile sa vedem ce stii si sa-ti imbunatatesti pescuitul alaturi de mine... :wink:

SF
senior member
Mesaje: 346
Membru din: 13 Feb 2004 20:03

Mesaj de SF » 31 Mai 2004 20:04

Baieti,poate ar fi bine sa cititi "Nada Florilor",de Mihail Sadoveanu(daca nu a-ti citit-o deja).Eu zic ca a-ti putea invata ceva de pe acolo.

Fir Intins!!!

Avatar utilizator
dudi
member
Mesaje: 138
Membru din: 21 Dec 2002 16:09
Localitate: Cluj-Mures

Mesaj de dudi » 01 Iun 2004 17:14