Perioadele cele mai bune pt. pescuitul crapului

Discutii libere, pe teme de pescuit la crap.
Puteti purta orice fel de polemici in limitele unui limbaj civilizat.
Sunt permise orice subiecte legate de pescuitul crapului.
Vor fi sterse anunturile agresive sau obscene.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Scrie răspuns
Laurentiu
new member
Mesaje: 7
Membru din: 25 Mai 2004 23:23
Localitate: Giurgiu

Perioadele cele mai bune pt. pescuitul crapului

Mesaj de Laurentiu » 26 Mai 2004 23:56

SALUT.M-ar interesa in principiu pescuitul crapului pe perioada vara-toamna.Din experienta (daca se poate numi asa-1 an)stiu ca cea mai buna perioada pt. prinderea crapului este toamna dar nu ma bazez pe "experienta" mea deoarece sunt incepator si s-ar putea sa gresesc. De aceea va rog sa-mi recomandati perioada optima pt. prinderea crapului si sculele(pana in 15.ooo.ooolei)pe care am de gand sa mi le achizitionez in vara asta.N-ar strica si niste sugestii sau sfaturi in ceea ce priveste sculele si monturile.
Doresc tuturor membrilor crap.ro FIR INTINS --->>>>>>>>>>

Avatar utilizator
mirceas
veteran
Mesaje: 604
Membru din: 29 Feb 2004 11:11
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de mirceas » 27 Mai 2004 07:12

discutia... lunga... pe tema sculelor de crap a mai avut loc pe forum. vezi la http://www.crap.ro/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=491

nu stiu daca te ajuta, dar poate fi un inceput...

crap se prinde de primavara pana toamna... depinde insa de multi alti factori ce nu tin numai de anotimp ci si de locul in care pescuiesti.

fir intins!!

Avatar utilizator
Daniel Costache
veteran
Mesaje: 857
Membru din: 14 Mai 2004 21:02
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de Daniel Costache » 27 Mai 2004 16:19