Ingrediente mix boilies- nelamuriri generale

Discutii despre nade si momeli - bile, mixuri, seminte, pregatire, componenta, conservare, retete, rezultatele lor etc

Moderatori: PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel, mihai florescu, ticu, danr

Autor Mesaj

Mesajde iosif » 16 Noi 2010 12:07

Salutare, sunt incepator intr-ale pescuitului la boilies. Am pescuit in ultimii ani cu ready made-uri insa pretul lor este uneori prohibitiv iar rezultatele fata de alti colegi cu bile facute acasa sunt inferioare.
De ceva timp ma documentez in privinta boilies-urilor HM si incerc sa descopar dedesubturile.
Stiu ca in arhiva forumului sunt multe informatii insa mai am cateva nelamuriri, asa ca apelez la voi pentru a le clarifica.
1. In ceea ce priveste ingredientele: fainuri, uleiuri, arome lichide/prafuri, atractanti, dipuri considerati ca acestea au perioada de valabilitate? sau mai bine spus un ingredient cu data de productie recenta este mai eficient? Ideea este ca magazinele au reduceri pe perioada iernii si ma gandesc sa fac ceva achizitii pentru anul ce urmeaza.
2. Cand ne apucam sa facem boilies-uri? ianuarie, martie- sau cat mai aproape de data partidei? ma refer separat la cele solubile si la cele tari.
3. La cele tari facute cu ou, durata de congelare are ceva efecte asupra randamentului? Daca rulez toata iarna si bag la congelator, la vara vor fi la fel cu cele facute atunci? stiu ca sunt anumite elemente care se pierd de-a lungul timpului de congelare?
4. Referitor la fainuri, multe dintre ele se gasesc si pentru uz uman la plafar, farmacii etc. Considerati ca acestea au calitati inferioare fata de cele cumparate din magazine specializate?
5. Care dintre firmele producatoare de fainuri si lichide considerati ca au un raport pret/calitate mai bun? CCMoore, WBC, Senzor...etc