Boiles de anul trecut

Discutii despre nade si momeli - bile, mixuri, seminte, pregatire, componenta, conservare, retete, rezultatele lor etc

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Scrie răspuns
florin81
new member
Mesaje: 29
Membru din: 28 Mar 2008 20:02

Boiles de anul trecut

Mesaj de florin81 » 28 Mar 2008 20:21

Salut,

In primul sunt incepator, deci luati-ma usor :), iar in al doilea rand bine v-am gasit.

Am o mica problema: anul trecut mi-am cumparat echipament si am inceput sa pescuiesc cu bile. Tinand cont ca am cumparat destul de multe, mi-au ramas cateva kg si pentru acest an, bile pe care le-am tinut in saci de boiles(bile), in balcon la aer. Anul acesta cand am incercat sa pescuiesc din nou cu ele am observat ca sunt mult mai tari decat anul trecut. Intrebarea mea e daca aceste bile s-au stricat sau e normal sa se intareasca?

Mentionez ca fac doar partide scurte (maxim 12 ore) si ma intereseaza bile cat mai solubile pentru rezultate rapide (merg numai la moara vlasiei2)


Merci.

Avatar utilizator
Vali Vesa
maniac
Mesaje: 1071
Membru din: 20 Ian 2005 16:02
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de Vali Vesa » 28 Mar 2008 20:27

Daca nu au mucegait sunt OK. Incearca sa le hirdatezi cu lichide nutritive.
Clubul sportiv Ovidius Constanta
www.ovidius.com.ro

florin81
new member
Mesaje: 29
Membru din: 28 Mar 2008 20:02

Mesaj de florin81 » 28 Mar 2008 20:35

Vali Vesa scrie:Daca nu au mucegait sunt OK. Incearca sa le hirdatezi cu lichide nutritive.
Dupa cum spuneam sunt incepator - da-mi pls exemplu de lichid nutritiv :)

Te referi la dipuri?

DANEZU
member
Mesaje: 224
Membru din: 14 Iun 2006 18:21
Localitate: BUCURESTI

Mesaj de DANEZU » 28 Mar 2008 20:49

alcool de porumb
DUMNEZEU ESTE PESCAR !!!
www.clubul-pescarilor.ro

florin81
new member
Mesaje: 29
Membru din: 28 Mar 2008 20:02

Mesaj de florin81 » 28 Mar 2008 21:00

Ok, merci pentru raspunsurile prompte.