lansete crap!!putin ajutor plz

Discutii despre echipamente si accesorii pentru pescuitul la crap. Tot aici puteti deschide discutii despre produsele aflate in magazinul online.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

ghi
new member
Mesaje: 8
Membru din: 29 Ian 2010 16:38

lansete crap!!putin ajutor plz

Mesaj de ghi » 29 Ian 2010 17:08

BUNA ZIUA TUTUROR
sunt incepator si tind spre mediocru asa ca mi-am facut curaj sa scriu pentru ca sunt tare ametit(citesc forumul de vre-o 4 luni).pe scurt vreau sami iau scule de crap(lansete si mulinete)din ce am citit sunt vreo 5-6 lansete din care nu stiu ce sa aleg(stiu trebuie sa merg sa pun mina pe ele-vreau daca se poate o parere obiectiva{pe cit se poate}inainte de a merge sa le "pipai"dar ca si incepator spre mediocru TOATE mi se vor parea BUNE).asa ca iata ce vreau de la o lanseta:actiune-rapida(ptr distantza)-pret 5-7mil/buc(ash vrea 5-6 buc{rod pod pelzer de 5 posturi am})3.90 lungime 2tronsoane- sa nu am surprize la aruncari sa le rup(1.92-105kg am eu si am rupt 2 lansete la 2 prieteni corix si un sert..din aruncare fara agatat,infasurat..)lansetele ar fi cam acestea:
NASH MK2
SONIK 4
CHUBOUTKAST
PROLOGIC TOURNAMENT
SENZOR MAGIC
la mulinete am ramas la ultegra xtb 5500
CU scuzele de rigoare ptr un incepator astep cu interes parerile d-vstra in legatura cu acste lansete iar un xxx gen 1.2..cu ce v-ati cumpara d-vstra cit mai aproape de obiectivitate.
VA MULTUMESC ANTICIPAT

Driscu Radu
member
Mesaje: 152
Membru din: 18 Noi 2009 20:55
Localitate: Iasi

Mesaj de Driscu Radu » 29 Ian 2010 17:41