Fire Ultima

Discutii despre echipamente si accesorii pentru pescuitul la crap. Tot aici puteti deschide discutii despre produsele aflate in magazinul online.

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Avatar utilizator
dan-h
senior member
Mesaje: 324
Membru din: 20 Oct 2006 19:57
Localitate: Hunedoara

Mesaj de dan-h » 24 Feb 2010 21:21

Am cumparat Ultima Distance si se pare ca nu sunt decat maxim 1000 de metri pe rola sau poate nici atat , magazinul care le vinde spune ca sunt 1534 de metri pe rola de 0,28 . Cand cumparati puteti masura cati metri sunt pe rola fiindca nu se vot potrivi socotelile voastre cu ce e pe rola . Si interesant ca pe rola din poza de prezentare sunt trecuti metri de fir de pe rola , dar la alte dimensiuni ale firului la 0,28 nu este trecut cati metri sunt. E o omisiune a producatorului cu intentie sau fara .
Ultima oară modificat 24 Feb 2010 23:17 de către dan-h, modificat 1 dată în total.
Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

Vlad Pavlovici
senior member
Mesaje: 352
Membru din: 06 Ian 2003 11:24
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Vlad Pavlovici » 24 Feb 2010 22:08

Salut Dan, atat Big xxx, ca distribuitor Ultima, cat si celelalte magazine care vand firele Ultima folosesc imaginile si informatiile furnizate de producator. Informatiile sunt aici: http://www.ultimauk.com/distance.htm

Nu magazinele din Romania sustin ca o rola de Distance de 0,28mm are 1534m, ci Ultima. Pe pagina indicata mai sus, ai un link catre Meterage Chart, tabelul de metraje. La grosimea de 0,28mm, scrie 1534m. Asta e informatia data de Ultima si preluata de toata lumea. Inclusiv de alte magazine din alte tari.

Daca rola are mai putin fir (o sa verific si iti spun), e regretabil si vom corecta informatia. Vom face demersurile s-o corecteze si Ultima. Dar de aici si pana la a vorbi de hotie pe fata din partea magazinelor din Romania e cale lunga...

Vlad Pavlovici
senior member
Mesaje: 352
Membru din: 06 Ian 2003 11:24
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Vlad Pavlovici » 24 Feb 2010 22:19

Si un comentariu apropo de masuratori, fara legatura cu Ultima. Daca masori cu tamburul mulinetei, te poti insela datorita tamburului. Ani de zile am luat de bun ce scrie pe Shimano BBLC, ca intra 600 de metri de fir de 0,30mm. Pana cand s-a intamplat sa masor precis. Au intrat 750 de metri si inca mai era loc. Daca n-as fi masurat pe o masina, nu m-as fi gandit ca e incorect ce scrie pe mulineta, m-as fi gandit ca era mai putin fir pe rola.

Avatar utilizator
dan-h
senior member
Mesaje: 324
Membru din: 20 Oct 2006 19:57
Localitate: Hunedoara

Mesaj de dan-h » 24 Feb 2010 23:12

Vlad sunt de acord cu tine din toate punctele de vedere , nu am zis ca magazinul e de vina sau ca se fura din fir fiindca rola e sigilata si se vede clar ca nu a fost umblat la ea . Cred ca sunt aproximativ 950 de metri de fir sau 1000 pe toate rolele indiferent de dimensiune si e o eroare undeva . xxx e un magazin pt. care am tot respectul , nu am avut nici o data nimic de reprosat la adresa voastra .
Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

Avatar utilizator
dan-h
senior member
Mesaje: 324
Membru din: 20 Oct 2006 19:57
Localitate: Hunedoara

Mesaj de dan-h » 24 Feb 2010 23:26

Am remarcat si eu ca intra mai mult fir pe mulinete decat dau producatorii mulinetelor dar chiar asa mult nu ma asteptam . E bine ca ai spus sa stim si noi pentru a nu mai fi astfel de probleme si a nu se mai isca discutii . Respecte si fire intinse .
Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

Avatar utilizator
marius.tim
veteran
Mesaje: 816
Membru din: 18 Oct 2007 12:01
Localitate: Timisoara

Mesaj de marius.tim » 25 Feb 2010 07:19

Aveti grija la capacitatea tamburului de inmagazina fir.Pot sa va spun sigur din ce am patit pe vremuri,la aproape toate modelele nu corespunde ceea ce scrie pe tambur cu realitatea.La Banax Helicon de exemplu adica cea din imagine http://www.totalfishing.ro/mulineta-ban ... 90_280_142 intra peste 600 de metri de fir de 0,30 daca firul are grosimea reala de 0,30.
Problemele apar intotdeauna cind cumparam fire care intradevar,au grosimea reala indicata de producator.Pe piata exista cam 80% din fire care au grosimi reale mai mari, decat cele trecute pe rola.
Si pe tamburul de Helicon este trecuta capacitatea de 480mt de 0,30,iar pina la 630cat intra aprox,diferenta este enorma.
Team Select Bait Romania

Avatar utilizator
gusti
senior member
Mesaje: 485
Membru din: 17 Feb 2006 22:36
Localitate: Timisoara

Mesaj de gusti » 25 Feb 2010 22:40

ce pot sa va spun sigur rola de carp expert fluo de 0,25 nu are 1000m am inpartito in 4 si la ultimul tambur surpriza. ;-)

Avatar utilizator
George Iorga
maniac
Mesaje: 1393
Membru din: 27 Mar 2003 16:03
Localitate: Calarasi

Mesaj de George Iorga » 25 Feb 2010 23:06

gusti scrie:ce pot sa va spun sigur rola de carp expert fluo de 0,25 nu are 1000m am inpartito in 4 si la ultimul tambur surpriza. ;-)
Cum ai impartit-o ?...adica cum sau cu ce ai masurat ?
Anul trecut eu am incarcat tamburii cu varianta Carbon de la Carp Expert si ,masurat cu un counter , aveam lipsa doar vre-o 3 m de fir din cei 1000 !
Ultima oară modificat 26 Feb 2010 08:41 de către George Iorga, modificat 1 dată în total.
Varga sa fi fost din fier... ce brand aveam !!!

Avatar utilizator
marius.tim
veteran
Mesaje: 816
Membru din: 18 Oct 2007 12:01
Localitate: Timisoara

Mesaj de marius.tim » 26 Feb 2010 07:12

George Iorga scrie:
gusti scrie:ce pot sa va spun sigur rola de carp expert fluo de 0,25 nu are 1000m am inpartito in 4 si la ultimul tambur surpriza. ;-)
Cum ai impartit-o ?...adica ,cu ce ai masurat ?
Cum ai impartit-o ?...adica cum sau cu ce ai masurat ?
Anul trecut eu am incarcat tamburii cu varianta Carbon de la Carp Expert si ,masurat cu un counter , aveam lipsa doar vre-o 3 m de fir din cei 1000 !
Da' anul asta e criza mai mare....... :lol:
Team Select Bait Romania

Avatar utilizator
incepator_10
member
Mesaje: 102
Membru din: 08 Feb 2010 16:22
Localitate: Iasi

Mesaj de incepator_10 » 04 Ian 2011 20:23

dan-h scrie: nu am zis ca magazinul e de vina sau ca se fura din fir fiindca rola e sigilata .
Cum adica e sigilata?Cineva mi-a luat de la xxx o rola de fir Ultima distace si mi-a adus-o asa pur si simplu? :roll: :roll:
E normal?Adica sa ma astept sa nu aibe 1350m?:DSi inca o chestie nu am inteles-o...pe site culoare e galben mie mi-a ajuns acasa culoarea portocalie.
In fine sper sa fi facut o alegere buna in defavoarea Daiwa care imi imbraca tamburii in momentul de fata
Incepator la spinning

Scrie răspuns