Va rog dati-mi un sfat!

Discutii despre echipamente si accesorii pentru pescuitul la crap. Tot aici puteti deschide discutii despre produsele aflate in magazinul online.

Moderatori: PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel, mihai florescu, ticu, danr

Autor Mesaj

Mesajde ady_pescaru1 » 17 Noi 2012 09:38

Buna ziua!
As vrea sa ma consult cu voi la achizitia unor lansete telescopice si mulinete, deoarece sunt un incepator al acestui stil de pescuit si ma confrunt cu o problema.Vreau sa precizez ca voi pescui mai mult pe raul Olt si mai putin pe balti.Vreau sa pescuiesc cu punga PVA si nu sunt hotarat in alegerea echipamentului.Eu m-am gandit la
LANSETA RHINO E-XTRA TELE 3.60 M
Lanseta Baracuda Storm 3605
LANSETA CARBON STORM 4M
LANSETA CARBON STORM 3.9M
MULINETA BARACUDA HD865 PENTRU PESCUITUL LA CRAP
MULINETA REX HUNT SIGNATURE SUPERIOR RUNNER 6000
MULINETA BARACUDA SEA HAWKER J3F60
MULINETA BARACUDA HD865 PENTRU PESCUITUL LA CRAP
MULINETA REX HUNT SIGNATURE SUPERIOR RUNNER 6000
MULINETA BARACUDA HY860
Ce ma sfatuiti sa imi cumpar sau cunoasteti d-voastra alte lanste care sunt bune pentru acest stil de pescuit?
Ce actiune trebuie sa aiba lanseta pentru a nadii cu punga PVA?
ady_pescaru1
new member

Mesajde atb333atb » 17 Noi 2012 12:19

Dece vrei telescopice dece nu iti iei din 2 tronsoane?
Si nu spune ca din cauza transportului pentru ca daca le pui in husa aceaste se poate lega de orice portbagaj de deasupra masinii sau daca se rabateaza scaunul din fata dreapta incap pe diagonala.
Am facut si eu prostia sa cumpar lansete din 3 tronsoane si pana la urma tot am cumparat din 2 si am scos la vanzare pe cele din 3 tronsoane...
Daca te gandesti ca cele telescopice sunt mai ieftine iar este gresit.
Se pot achizitiona doar 2 buc la inceput chiar daca de banii aia iti luai 4 telescopice. Si exista si lansete mai ieftine si relativ bune, poti lua ceva second hand la banii de pe un telescop nou.
Actiune de preferat mai mare chiar daca nu arunci departe 3-4lb.