sfat montura potrivita

Tehnica, tactica, strategii, tot ce tine de abordarea, strategia si desfasurarea unei partide de crap

Moderatori: PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel, mihai florescu, ticu, danr

Autor Mesaj

Mesajde catalin26 » 26 Feb 2010 10:23

Salutare tuturor!

Sunt mai incepator si daca doriti sa ma ajutati, va multumesc anticipat.
Am cetit sute de postari dar tot nu-s lamurit complet. Vreau sa aleg o montura simpla si eficienta pt. pescuitul la distanta, cu firul intins, lac cu fundul malos dar si solid, ca momeala as folosi boabe de porumb, buchet de rama neagra uneori, dar as incerca si altceva. (daca e nevoie schimband rigul) Autointeparea e binevenita. Si nu-mi permit sa pierd cate un plumb la fiecare captura (tinand cont ca mai trag si ciortanica destul de des). Eu m-am gandit la helicopter. Va multumesc.
catalin26
junior member

Mesajde Marius_bn » 26 Feb 2010 17:51

Montura helicopter este o solutie buna pentru substrat moale insa iti recomand monturile cu plumbi in-line pentru lansari extreme, acolo unde este important ca forfacul sa nu se incurce in montura, cum se intampla deseori folosind lead clip-urile. Si forma plumbului este un factor care nu trebuie neglijat.
Marius_bn
veteran

Mesajde catalin26 » 26 Feb 2010 19:29

Imi poti da mai multe detalii (1-2 exemple tipuri de montura de acest tip, ceva de calitate - prefer sa cumpar ceva mai scump si bun, chiar daca in numar mai putin) si eventual daca le gasesc gata facute sa le pot cumpara. (cu plumbii necesari si ce mai trebuie).
Multumesc.
catalin26
junior member

Mesajde Marius_bn » 26 Feb 2010 20:13

Eu folosesc leadcore (MAD) si plumb in-line (Fox sau Korda). Poti folosi tub antitangle de la Korda, de exemplu, in loc de leadcore dar totul tine de preferinte. Monturi 'ready-made' gasesti la o gramada de producatori insa nu e mare scofala sa le faci singur.
Marius_bn
veteran

Mesajde catalin26 » 26 Feb 2010 21:53