pescuit in korfu -- help

Tehnica, tactica, strategii, tot ce tine de abordarea, strategia si desfasurarea unei partide de crap

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

albuionut
new member
Mesaje: 2
Membru din: 14 Iun 2007 16:03

pescuit in korfu -- help

Mesaj de albuionut » 27 Iun 2007 07:33

Buna ziua tuturor.
Sunt un pescar incepator care am descoperit aceasta pasiune mistuitoare numita pescuitul cam de 1 an timp in care am trecut de la undita (cand prinsul unui ciortan la 1.5 kg mi s-a parut fabulos) pana la cateva lansete la care inca mai exersez aruncarile... :lol: :lol: (dar ma pot lauda 'pt inceput' cu un cteno la 3 kg) intelegeti ca aventurile de abia au inceput pt mine.. 8)

Intrebarea mea:Peste 2 sapt plec in Korfu si dupa multe urlete cu prietena si restu grupului, s-a acceptat in porbagaj prezenta unei lansete.
Dati-mi si mie niste sfaturi la ce momeala sa dau, ce tehnica,daca stiti ceva de pescuitul in korfu.

Pana acum nu am mai pescuit niciodata in mare/ocean si mi-ar prinde bine niste sfaturi.

Avatar utilizator
boje
member
Mesaje: 138
Membru din: 17 Mai 2005 08:32
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de boje » 27 Iun 2007 14:56

mamaaa, parca am scris eu topicul asta, pentru ca sunt exact in aceeasi situatie(inclusiv la subiectul lanseta-nevasta).
plec pe 10 Iulie in agios gordios .
raspunsuri va rooog!
Traiasca mama pestilor!

DANEZU
member
Mesaje: 224
Membru din: 14 Iun 2006 18:21
Localitate: BUCURESTI

Mesaj de DANEZU » 27 Iun 2007 16:12

fratilor, plecati cu dube de 3Tone sau pescuiti cu telescopice???
mie abia imi incap in dacie numai sculele de pescuit si voi aveti si bagaj de concediu?
OK raspund ferm: exista pachete promotionale atat in agetiile de turism cat si la receptia hotelurilor( + echipament) in ceea ce priveste pescuitul de agrement. Nu stiu exact pretul dar merita incercat. Concedii placute si fire intinse!!
DUMNEZEU ESTE PESCAR !!!
www.clubul-pescarilor.ro

Avatar utilizator