fortarea lansetelor....

Tehnica, tactica, strategii, tot ce tine de abordarea, strategia si desfasurarea unei partide de crap

Moderatori: PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel, mihai florescu, ticu, danr

Autor Mesaj

Mesajde mvs » 28 Aug 2007 11:53

am si eu o intrebare ,poate putin cam stupida,dar sunt incepator ...acum cateva luni m-am apucat de pescuit....la capitolul teorie nu stau chiar asa....in ult luni ,mi-am petrecut mult timp citind ce este pe acest forum....
am 2 lansete shimano beastmaster de 3.9 cu TC de 3 lbs si 2 fox warrior elite de 3.9 cu tc de 3,25 lbs.
am o frica la lansare....mi se pare ca se indoaie lanseta prea rau si mi-e frica sa arunc cu toata forta ca poate se rupe....nu stiu nu mi se par rezistente....si nu prea reusesc sa dau departe.....sunt cumparate din 2 magazine diferite si sunt 100% originale....de la mag mi s-a spus ca atata timp cat nu depasesc greutatea plumbului de 106 respectiv 113 g nu au cum sa se rupa.....dar eu le simt altfel....poate ca asa trebuie.....precizes ca am 1.80 si 140 kg......o fii adevarat ce spunea vanzatorul acela?
pot sa fortez cat vreau atata timp cat folosesc plumbii de 106g?
nu are cum sa se rupa oricat de tare as arunca cu ea?

am mai pus aceasta intrebare,dar cineva mi-a raspuns,dar tot m-a cam lasat cu ochii in ceata....mi-a spus sa fol plumbi de 92 sau 100 g ,dar sa fiu atent la eliberarea firului deoarece o lanseta cu actiune parabolica se comporta diferit de una cu actiune medie sau rapida....
ce am eu cred ca au actiune rapida....dar tot nu inteleg ce a vrut sa spuna

va multumesc
mvs
junior member

Mesajde George Iorga » 28 Aug 2007 12:39