Nadire precisa...

Tehnica, tactica, strategii, tot ce tine de abordarea, strategia si desfasurarea unei partide de crap

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Avatar utilizator
Tankard
member
Mesaje: 209
Membru din: 25 Mai 2004 16:05
Localitate: Kosovo

Nadire precisa...

Mesaj de Tankard » 25 Mai 2004 16:15

Sunt incepator in ale crapului si ma confrunt cu o multime de dileme. As vrea acum sa va cer sfatul cu privire la modul in care se poate realiza o nadire precisa atunci cand se pescuieste la distante mari. Ma intreb cum se poate proceda, mai ales in situatiile in care nu se permite balizarea locului. Am incercat si cu saculeti solubili dar nu sunt mereu o solutie. Cum pot corela distanta de aruncare a lansetei cu cea a prastiei/cobrei/catapultei?

Avatar utilizator
Daniel Costache
veteran
Mesaje: 857
Membru din: 14 Mai 2004 21:02
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de Daniel Costache » 25 Mai 2004 17:04

Vad ca nu sunt singurul la inceput de drum pe aici.
Totusi pot sa spun ca am depasit faza asta cu naditul dar sincer si mie mi-a fost greu in ceea ce priveste precizia nadirii. Acum sunt doua aspecte pe care trebuie sa le urmaresti: ori nadirea nu este precisa de fiecare data, ori lanseurile tale nu vizeaza mereu aceeasi zona. In cazul in care nu poti nadi acolo unde si lansezi poti incerca sa incarci foarte bine momitorul de pe inaintas cu o nada mai moale si sa lansezi repetat in acelasi loc pana consideri ca ai lasat destula nada acolo. In rest te sfatuiesc sa folosesti prastia (cu care poti arunca mai mult de 50-60m) folosind bile cu o consistenta destul de mare ca sa nu se desfaca in aer.
Fire intinse si sper sa te ajute sfaturile mele.
Salutari din Miami

Avatar utilizator
Iliuta Goean
maniac
Mesaje: 1416
Membru din: 11 Dec 2002 17:25
Localitate: Delta Dunarii
Contact:

Mesaj de Iliuta Goean » 25 Mai 2004 17:56