Aruncari la distanta
Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel
-
- veteran
- Mesaje: 678
- Membru din: 10 Aug 2004 13:32
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Daniel Costache
- veteran
- Mesaje: 857
- Membru din: 14 Mai 2004 21:02
- Localitate: Constanta
- Contact:
Parerea mea este ca factorul determinant il constituie forma plumbului. Iar din acest punct de vedere plumbul sfera este cel mai bun.
Montura are si ea rolul ei dar cred ca nu unul prioritar.
In ceea ce priveste incurcarea acesteia cred ca o montura cu plumb in-line si un rig din mono sau textil cu camasa trebuie ori sa fii antitalent ori sa vrei neaparat sa o incurci.
Montura are si ea rolul ei dar cred ca nu unul prioritar.
In ceea ce priveste incurcarea acesteia cred ca o montura cu plumb in-line si un rig din mono sau textil cu camasa trebuie ori sa fii antitalent ori sa vrei neaparat sa o incurci.
Salutari din Miami
-
- veteran
- Mesaje: 678
- Membru din: 10 Aug 2004 13:32
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Trilobatul de la Korda pe montura safety clip se comporta foarte bine.
Dan Petre aka Sharky
www.drcrap.ro
www.drcrap.ro
- Daniel Costache
- veteran
- Mesaje: 857
- Membru din: 14 Mai 2004 21:02
- Localitate: Constanta
- Contact:
-
- new member
- Mesaje: 9
- Membru din: 25 Aug 2004 08:32
- Localitate: Bucuresti
Eu cred ca picatura are cea mai aerodinamica forma. Lichidul ia singur forma care este optima pentru alunecare prin aer. Testand modul in care se comporta plumbul la intrarea in apa, in cazul plumbilor in forma de picatura eu am observat ca zgomotul este minim iar impactul cu suprafata apei abia se percepe.
Este adevarat ca in momentul aruncarii unei monturi mai intervin si alti factori, dar si aici exercitiul si rabdarea ne arata varianta optima. Consider ca forma plumbului trebuie aleasa si in functie de consistenta startului pe care urmeaza a se aseza. Picatura coboara in forta si patrunde mai adanc in mal, pe cand o forma mai plata isi incetineste viteza mai repede dupa impactul cu suprafata apei.
Este adevarat ca in momentul aruncarii unei monturi mai intervin si alti factori, dar si aici exercitiul si rabdarea ne arata varianta optima. Consider ca forma plumbului trebuie aleasa si in functie de consistenta startului pe care urmeaza a se aseza. Picatura coboara in forta si patrunde mai adanc in mal, pe cand o forma mai plata isi incetineste viteza mai repede dupa impactul cu suprafata apei.
Invincibilitatea noastra depinde de noi, vulnerabilitatea inamicului, de el.
Sun Tzu
DD
Sun Tzu
DD
Aruncari la distanta
Si eu am SERT Freedom de 3,60 si 3 lbs. Sunt foarte multumit de cat de departe arunc cu ele. Folosesc plumb Victor de la Gipo de 3 oz si am reusit sa arunc cca 100m cu el. Pentru distanta nu arunc de deasupra capului, ci de peste umar.
Imi place ca lansetele nu sunt prea rigide si se incarca bine cu plumbii pe care ii folosesc. Problema, din punctul meu de vedere, e ca Freedom-ul de 3,60 are inelul de plecare de 30mm. Mulinetele pe care le folosesti tu sunt SERT Free Style, cu tambur mare. E posibil ca inelul sa fie prea mic pentru spirele care iti pleaca de pe tambur. Poate si asta iti fura din distanta.
Imi place ca lansetele nu sunt prea rigide si se incarca bine cu plumbii pe care ii folosesc. Problema, din punctul meu de vedere, e ca Freedom-ul de 3,60 are inelul de plecare de 30mm. Mulinetele pe care le folosesti tu sunt SERT Free Style, cu tambur mare. E posibil ca inelul sa fie prea mic pentru spirele care iti pleaca de pe tambur. Poate si asta iti fura din distanta.
Vali
ce-ar fi sa facem o comparatie?
un elicopter si un avion, comparabile ca greutate, zboara la aceeasi inaltime, cu aceeasi viteza, in aceeasi directie. sa zicem ca motoarele s-ar opri simultan (scuze, e doar o chestie fictiva sau cum ar zice cineva, n-am gasit alta rima). care credeti ca ar plana mai departe?
elicopterul ar fi plumbul sub forma de picatura de apa, iar avionul plumbul cu aripioare.
si daca ar fi sa ducem teoria pana la capat, sa zicem ca ar ateriza intr-o mlastina, care credeti ca s-ar scufunda mai mult?
concluzia mea: nu stiu daca plumbul cu aripioare se duce mai departe, dar de afundat in mal sigur e mai bun decat celalalt.
un elicopter si un avion, comparabile ca greutate, zboara la aceeasi inaltime, cu aceeasi viteza, in aceeasi directie. sa zicem ca motoarele s-ar opri simultan (scuze, e doar o chestie fictiva sau cum ar zice cineva, n-am gasit alta rima). care credeti ca ar plana mai departe?
elicopterul ar fi plumbul sub forma de picatura de apa, iar avionul plumbul cu aripioare.
si daca ar fi sa ducem teoria pana la capat, sa zicem ca ar ateriza intr-o mlastina, care credeti ca s-ar scufunda mai mult?
concluzia mea: nu stiu daca plumbul cu aripioare se duce mai departe, dar de afundat in mal sigur e mai bun decat celalalt.