Echipa Romaniei de Pescuit la Crap
Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel
-
- new member
- Mesaje: 9
- Membru din: 25 Aug 2004 08:32
- Localitate: Bucuresti
-
- veteran
- Mesaje: 678
- Membru din: 10 Aug 2004 13:32
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Asea, la 11,50, cu o intirziere de 15 min. o aeronava a companiei Al Italia, a aterizat pe aeroportul international Otopeni (Coanda) Lotul Romaniei de pescuit la crap. VICECAMPIONII LUMI.
Erau obositi, dar fericiti. Imbracati in frumoasele costume de prezentare, cu medaliile pe piept, iar in jurul gitului cu tricolorul Romanesc. Ce pacat ca intr-un asemenea moment nu a fost decit TVR1. Nici o alta televiziune, nici o publicatie de specialitate, nici un ziar de sport s-au care au rubrici sportive. Cei care i-au intimpinat, cu sampanie si steaguri tricocore au fost tot pescarii, prietenii si fosti adversari din concursuri. Cei cu suflet mare, care au facut posibil si au ridicat in Romania si in lume acest sport pe cele mai inalte trepte. In fata lor jos palaria.
La interviu, baietii erau mai emotionati decit in timpul concursului. Emotionati si obositi, dar modesti si deschisi sa raspunda la toate intrebarile. Tirziu in noapte o coloana de masini cu tricolorul in vint, duceau LOTUL NATIONAL spre Dr. Taberei unde la un restaurant aveau rezervata o masa festiva.
Asa s-a incheiat aventura din Portugali. A inceput in anonimat si s-a terminat in anonimat. Ma refer la oficialitati. Pacat pt. acesti baieti minunati si toti cei ce au fost implicati.
SA AUZIM DE BINE
CORNEL ROSIORU 05.10.2004.
Erau obositi, dar fericiti. Imbracati in frumoasele costume de prezentare, cu medaliile pe piept, iar in jurul gitului cu tricolorul Romanesc. Ce pacat ca intr-un asemenea moment nu a fost decit TVR1. Nici o alta televiziune, nici o publicatie de specialitate, nici un ziar de sport s-au care au rubrici sportive. Cei care i-au intimpinat, cu sampanie si steaguri tricocore au fost tot pescarii, prietenii si fosti adversari din concursuri. Cei cu suflet mare, care au facut posibil si au ridicat in Romania si in lume acest sport pe cele mai inalte trepte. In fata lor jos palaria.
La interviu, baietii erau mai emotionati decit in timpul concursului. Emotionati si obositi, dar modesti si deschisi sa raspunda la toate intrebarile. Tirziu in noapte o coloana de masini cu tricolorul in vint, duceau LOTUL NATIONAL spre Dr. Taberei unde la un restaurant aveau rezervata o masa festiva.
Asa s-a incheiat aventura din Portugali. A inceput in anonimat si s-a terminat in anonimat. Ma refer la oficialitati. Pacat pt. acesti baieti minunati si toti cei ce au fost implicati.
SA AUZIM DE BINE
CORNEL ROSIORU 05.10.2004.
- Dani Hentiu
- maniac
- Mesaje: 1210
- Membru din: 26 Feb 2004 13:04
- Localitate: DEVA
- Contact:
-
- veteran
- Mesaje: 678
- Membru din: 10 Aug 2004 13:32
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Scuzati-ma ca ma bag si eu in seama, dar greul mediatizarii unui asemenea eveniment cade pe umerii "organizatorilor" lui, in cazul de fata pe umerii inimosilor care nu s-au lasat pana nu si-au vazut visul cu ochii. E vorba de PR, de lobbying si de alte chestii de genul asta.
Oricata glorie ar aduce acestui popor de marlani campionii nostri (a-propos, sincere felicitari!!!), nu va asteptati sa aveti acoperire la TV sau in publicatii (chiar si de profil sportiv) atata vreme cat nu aveti parghiile necesare "cooptarii" acestor canale media. La urma-urmei, ganditi-va ca scopul lor primordial este unul comercial - de ce s-ar inghesui sa popularizeze un sport marginal din punctul lor de vedere (si au, intr-un fel, dreptate, daca va ganditi la target-ul lor, format mai degraba din gospodine care lacrimeaza la telenovele) cand pot foarte bine sa vanda spatiul respectiv unor companii "serioase", care baga bani grei in publicitate si PR?!
In masura in care crapistii din Romania ar pune de-o organizatie serioasa care sa le reprezinte / protejeze interesele, probabil ca s-ar gasi sa se inscrie in randurile respectivei organizatii si oameni din domeniul publicitatii / PR-ului dispusi sa isi exploateze la maximum relatiile (personale) pentru a obtine acoperirea care sa scoata acest minunat sport din semi-anonimatul in care se scalda. Eu lucrez de multi ani in publicitate, si sunt convins ca mai sunt pescari care au treaba cu acest domeniu. Ma ofer voluntar sa ajut, dar pe cine??? Cand eu si colegii mei stam la masa cu reprezentantii unui ziar (sa zicem, spre exemplu, Gazeta Sporturilor, dar e un exemplu pur teoretic) si incercam sa negociem cu ei un spatiu, avem nevoie in primul rand de un CLIENT (in speta virtuala ORGANIZATIE despre care vorbeam mai sus). Eu nu pot sa-i sun si sa le cer sa popularizeze Campionatul Mondial si faptele de vitejie ale baietilor nostri fara sa reprezint interesele unei organizatii, pentru ca s-ar chema ca o fac in nume personal, iar ei n-au nimic de castigat din asta.
Ganditi-va la cele de mai sus si, daca aveti ceva idei, va stau oricand la dispozitie cu un sfat sau o relatie.
Fir intins si bravo voua, baieti din Lotul National!
Oricata glorie ar aduce acestui popor de marlani campionii nostri (a-propos, sincere felicitari!!!), nu va asteptati sa aveti acoperire la TV sau in publicatii (chiar si de profil sportiv) atata vreme cat nu aveti parghiile necesare "cooptarii" acestor canale media. La urma-urmei, ganditi-va ca scopul lor primordial este unul comercial - de ce s-ar inghesui sa popularizeze un sport marginal din punctul lor de vedere (si au, intr-un fel, dreptate, daca va ganditi la target-ul lor, format mai degraba din gospodine care lacrimeaza la telenovele) cand pot foarte bine sa vanda spatiul respectiv unor companii "serioase", care baga bani grei in publicitate si PR?!
In masura in care crapistii din Romania ar pune de-o organizatie serioasa care sa le reprezinte / protejeze interesele, probabil ca s-ar gasi sa se inscrie in randurile respectivei organizatii si oameni din domeniul publicitatii / PR-ului dispusi sa isi exploateze la maximum relatiile (personale) pentru a obtine acoperirea care sa scoata acest minunat sport din semi-anonimatul in care se scalda. Eu lucrez de multi ani in publicitate, si sunt convins ca mai sunt pescari care au treaba cu acest domeniu. Ma ofer voluntar sa ajut, dar pe cine??? Cand eu si colegii mei stam la masa cu reprezentantii unui ziar (sa zicem, spre exemplu, Gazeta Sporturilor, dar e un exemplu pur teoretic) si incercam sa negociem cu ei un spatiu, avem nevoie in primul rand de un CLIENT (in speta virtuala ORGANIZATIE despre care vorbeam mai sus). Eu nu pot sa-i sun si sa le cer sa popularizeze Campionatul Mondial si faptele de vitejie ale baietilor nostri fara sa reprezint interesele unei organizatii, pentru ca s-ar chema ca o fac in nume personal, iar ei n-au nimic de castigat din asta.
Ganditi-va la cele de mai sus si, daca aveti ceva idei, va stau oricand la dispozitie cu un sfat sau o relatie.
Fir intins si bravo voua, baieti din Lotul National!
-
- veteran
- Mesaje: 678
- Membru din: 10 Aug 2004 13:32
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Okay, haideti sa vorbim pe un exemplu concret. Spuneti ca baietii fac parte din Asociatia Pescarilor de Crap din Romania. Cum ii reprezinta pe ei Asociatia (ca ei o reprezinta cu brio)? Ma refer aici la PR, la acoperire in mass-media...
O varianta ar fi urmatoarea: sa spunem ca vrem sa facem cunoscut unui target cat mai larg rezultatul fenomenal obtinut de baietii nostri. Bun - in acest caz, biroul de presa al Asociatiei (sau, ma rog, persoana de PR, sau oricine din Asociatie care are cat de cat legatura cu PR-ul si cu publicatiile) se pune frumos pe treaba si scrie un comunicat de presa, o stire de presa, un advertorial etc.
Mai apoi, pe baza relatiilor stabilite in timp cu diferite publicatii (prieteni, fosti colegi de scoala, amici de pahar etc.) trimite respectivul comunicat, cu specificarea PENTRU PUBLICARE IMEDIATA. Cam astia ar fi pasii si, credeti-ma, dau roade!!! Nu spun ca stirea o sa apara pe prima pagina din Libertatea sau Evenimentul Zilei, dar macar pe undeva, prin paginile de sport, tot o sa se gaseasca un pic de loc...
Va propun urmatorul "experiment": dati-mi toate datele importante legate de participarea baietilor nostri la CM si o sa incerc sa scriu un comunicat de presa pe aceasta tema. Colegul meu de la PR este in concediu pana la sfarsitul saptamanii viitoare, dar am si eu niste relatii pe la MPG, pe la Ringier s.a. pe care o sa incerc sa le activez, sa vedem, poate iese ceva.
Fir intins!
O varianta ar fi urmatoarea: sa spunem ca vrem sa facem cunoscut unui target cat mai larg rezultatul fenomenal obtinut de baietii nostri. Bun - in acest caz, biroul de presa al Asociatiei (sau, ma rog, persoana de PR, sau oricine din Asociatie care are cat de cat legatura cu PR-ul si cu publicatiile) se pune frumos pe treaba si scrie un comunicat de presa, o stire de presa, un advertorial etc.
Mai apoi, pe baza relatiilor stabilite in timp cu diferite publicatii (prieteni, fosti colegi de scoala, amici de pahar etc.) trimite respectivul comunicat, cu specificarea PENTRU PUBLICARE IMEDIATA. Cam astia ar fi pasii si, credeti-ma, dau roade!!! Nu spun ca stirea o sa apara pe prima pagina din Libertatea sau Evenimentul Zilei, dar macar pe undeva, prin paginile de sport, tot o sa se gaseasca un pic de loc...
Va propun urmatorul "experiment": dati-mi toate datele importante legate de participarea baietilor nostri la CM si o sa incerc sa scriu un comunicat de presa pe aceasta tema. Colegul meu de la PR este in concediu pana la sfarsitul saptamanii viitoare, dar am si eu niste relatii pe la MPG, pe la Ringier s.a. pe care o sa incerc sa le activez, sa vedem, poate iese ceva.
Fir intins!
-
- veteran
- Mesaje: 678
- Membru din: 10 Aug 2004 13:32
- Localitate: Bucuresti
- Contact: