reteta

Discutii despre nade si momeli - bile, mixuri, seminte, pregatire, componenta, conservare, retete, rezultatele lor etc

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Schumi
veteran
Mesaje: 580
Membru din: 01 Dec 2005 09:16
Localitate: Brasov

reteta

Mesaj de Schumi » 01 Dec 2005 14:28

O reteta pe care vreau sa o incerc in vara urmatoare:

200g gris
200g soia
100g lapte praf
200g faina de peste
200g mincare de pasari macinata
50g mei decorticat
50g robin red

8 oua
15 ml CSL
15 ml Multimino
20 ml ulei de somon Nutra
5 ml aroma cranberry nutrafruit
2 lingurite sare

- credeti ca e mai bine sa inlocuiesc grisul si soia cu un amestec 50-50 de la Nutrabaits,nu e asa scump?
- sunt incepator in acest domeniu,daca e ceva catastrofal accept mistoul si merg sa aprofundez "tehnici,nade si momeli"........din nou :D
- mentionez ca in balta se pescuieste la boilles

Avatar utilizator
Daniel Costache
veteran
Mesaje: 857
Membru din: 14 Mai 2004 21:02
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de Daniel Costache » 01 Dec 2005 16:35

cu siguranta vei da un plus in felul asta
Salutari din Miami

mirceaef
veteran
Mesaje: 565
Membru din: 20 Dec 2004 10:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: reteta

Mesaj de mirceaef » 01 Dec 2005 16:37

Schumi scrie: sunt incepator in acest domeniu,daca e ceva catastrofal accept mistoul si merg sa aprofundez "tehnici,nade si momeli"........din nou :D
Schumi, daca zici ca balta e pescuita la boilies, eu unul mi-as alege un mix .... consacrat.

Tot la aprofundatul "tehnici, nade...." e un sfat dat unui alt incepator si care mie mi-a placut: daca n-ai mai facut niciodata boilies, incepe cu un mix cumparat, ai acolo metode de utilizare, sanse mai mari de reusita si daca toate iti ies cum trebuie, si mai si prinzi ....iti face bine la psihic.
Pe urma, daca iti place categoria "chimisti-analisti" gasesti o multime de retete pe forum si te joci cu ingredientele cum iti place.
EFM
Carping Club