Pt.partide scurte!

Discutii despre nade si momeli - bile, mixuri, seminte, pregatire, componenta, conservare, retete, rezultatele lor etc

Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel

Scrie răspuns
Cata
member
Mesaje: 240
Membru din: 04 Apr 2007 20:34
Localitate: Cluj-Napoca

Pt.partide scurte!

Mesaj de Cata » 12 Mai 2007 10:07

Salutare.

Sunt novice in pescuitul crapului ,precum majoritatea pescarilor de pe la noi ma duc la pescuit perioade scurte 12 ore cel mult 24(o singura data).
Va ramin dator daca ma-ti ajuta cu niste sfaturi:ce bile rady made de mare atractie(atit pentru peste cit si pentru buzunar avind in vedere ca sunt student cu buget limitat )sau alta nada/momeala care sa deie randament la asa un pescuit pe perioade scurte si o tactica buna pt perioade scurte. Va spun cu mina pe inima ,crap(ciortan )mai mare de 1kg (eliberat) nu am avut prileju a prinde vre-o data,is satul de vesnici carasi cit palma si de gura mamei :oops:
Asa ca orice mina intinsa ii bine venita si orice sut in fund ii un pas inainte. :-)
Va multumesc

Schumi
veteran
Mesaje: 580
Membru din: 01 Dec 2005 09:16
Localitate: Brasov

Mesaj de Schumi » 12 Mai 2007 11:20

Salut,in toate exista un inceput,citeste topicul acesta si poate o sa gasesti raspunsuri la problemela tale. ;-)
http://www.crap.ro/forum/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
Imagine

Cata
member
Mesaje: 240
Membru din: 04 Apr 2007 20:34
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de Cata » 12 Mai 2007 12:19

Salutare!

Schumi am citit ...oki am inteles tactica dar nu mi-am dat seama de momeala/nada cel putin nu am vazut un exemplu clar ma gindesc ca trebuie o nada concentrata da as vrea ceva exmple ,eu ma-s gindi la unu ar fii pelete in saculet solubit si un pop-up colorat(tipator,fosforescent) si aromat intes.Sper ca zic bine. :roll: Ai incercat vre-o data asa ceva?
Oricum mai astept idei indicii .. ;-)

Mersi mult!

Schumi
veteran
Mesaje: 580
Membru din: 01 Dec 2005 09:16
Localitate: Brasov