


Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel
Garantia oferita de producator, implicit de magazinul care distribuie produsul respectiv, include si pretul transportului. Nu am auzit pana acum ca un magazin sa puna clientul sa plateasca transportul produsului defect pana la producator. Situatia se schimba daca produsul a fost achizitionat de la un magazin din afara sau on-line si clientul doreste sa-l trimita inapoi. Costurile expedierii pana la magazinul respectiv vor fi suportate de client.betele sint fabricate in china,garantie pe viata...............suna bine,dar nu e chiar asa,daca ai surpriza sa cedeze un tronson,il trimiti pe cheltuiala ta inapoi si mai pune inca 15 lire sterline,ca atit te costa sa primesti noul tronson............vrei asa ceva..........costul de fabricare pt o lanseta e de 15 lire........si mie mi-a explicat cineva cum sta treaba si crede-ma ca stie ce vorbeste,nu ii dau numele ca asa a fost intelegere pt a evita polemicile.
Lansetele despre care se vorbea in Avp erau Xtreme Pursuit. Lansetele de care se intereseaza Bogdan, daca nu ma insel, se numesc Pursuit ( simplu ) si sunt o cu totul alta mancare de peste. Xtreme Pursuit se incadreaza in categoria lansetelor premium, pe cand Pursuit este o lanseta din gama de mijloc ( la jumatate din pretul unui Xtreme Pursuit).in revista avp din 2006 scrie de nash mai ales de betele de care te interesezi tu ceva ce nu sta in caracter unui brand mare.....adica : cand au lasat betele pe piata au facut publicitate enorma ca sunt cela mai bune ca au atestat de la o asociatie de casting in ceea ce priveste puterea si distantele la care poti ajunge cu ele, totul dovedindu-se ulterior a fi o minciuna mare. asociatia de casting nici nu exista iar .........restul citeste tu in revista, o sa ma uit in ce numar si o sa-ti spun.