Hitul Verii ???
Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel
Hitul Verii ???
Download : http://www.daewooclub.ro/01_conduc_dacia_logan.mp3
Ca boieru' la volan, conduc Dacia Logan / Rosu am cerut culoare, ......
Ca boieru' la volan, conduc Dacia Logan / Rosu am cerut culoare, ......
NU STIAI ASTA ???
Noua reclama la Dacia Logan:
- Tata, iar ai trecut de scoala!
- In p..a mea, iar nu mai tin franele...
Noua reclama la Dacia Logan:
- Tata, iar ai trecut de scoala!
- In p..a mea, iar nu mai tin franele...
Clubul sportiv Ovidius Constanta
www.ovidius.com.ro
www.ovidius.com.ro
- Daniel Costache
- veteran
- Mesaje: 857
- Membru din: 14 Mai 2004 21:02
- Localitate: Constanta
- Contact:
@Carprom
Da frate, dar cand faci un test de stabilitate, chiar si la 60km/ora, iti iei niste masuri de protectie fizica minima! Mai ales la nemti, care sunt atat de pedanti cu treburile astea!
Nu stiu, cred ca ceva este in neregula cu testele astea!
Acum serios vorbind, e clar ca masina asta, la raportul ei pret/calitate, nu prea este dorita pe afara!
Da frate, dar cand faci un test de stabilitate, chiar si la 60km/ora, iti iei niste masuri de protectie fizica minima! Mai ales la nemti, care sunt atat de pedanti cu treburile astea!
Nu stiu, cred ca ceva este in neregula cu testele astea!
Acum serios vorbind, e clar ca masina asta, la raportul ei pret/calitate, nu prea este dorita pe afara!
[quote=hotnews.ro]
A picat sau nu testul, Dacia Logan?
Dacia Logan s-a rasturnat la 65 km/h. Un titlu care a tinut prima pagina in presa germana si care a facut, normal, valuri si in Romania.
Conform testului ADAC, Logan-ul care se vinde pe piata din Germania nu a trecut testul "Elanului", rasturnandu-se la viteza de 65 km/h, cu doar 15 kilometri peste limita legala din orasele de la noi.
Succesul modelului Logan pe piata din vestul Europei si in special in Germania i-a determinat pe multi sa fie destul de sceptici la rezultatele testului facut de ADAC, mai ales ca Automobil Clubul German a mentionat in raport ca recomanda achizitionarea unei masini second hand in locul uneia ieftine, dar nu foarte sigura.
Incidentul a aparut in timpul unui test pentru revista de specialitate a forului german, iar acestia confirma ca una din roti este de tabla, dar ca a fost schimbata dupa ce janta de aluminiu a cedat, doar pentru sesiunea foto.
Ideea este ca in setul de poze publicat de Bild, janta de tabla poate fi vazuta si in timpul incidentului si nu numai cand Logan-ul este rasturnat ceea ce ridica unele semne de intrebare lamurite insa de Maximilian Maurer, ofiterul de presa al Automobil Clubului German:
"Masina s-a rasturnat mai intai cu toate 4 jentile de aluminiu, dupa care am montat roata de rezerva pentru a poza testul. Nimeni nu se astepta ca masina sa se rastoarne la o astfel de viteza. Am fost luati putin prin surprindere si tocmai de aceea am fost nevoit sa repetam testul pentru poze. Imediat dupa incident i-am chemat pe cei de la Renault Germania pentru a constata si ei rezultatele."
Interesant este ca Renault Germania a acceptat rezultatele testului pe site-ul oficial de presa, dar a precizat ca nu-si explica totusi cum s-a ajuns la asa ceva. La fel de interesant este ca Maurer nu a putut preciza exact tipul de pneuri folosit, dar a mentionat ca sunt cele cu care este echipata masina aflata in showroom-urile din Germania.
In plus ofiterul de presa a mentionat ca ADAC-ul nu are nici un interes sa falsifice un astfel de test, interesul lor fiind doar avertizarea consumatorilor din Germania, mai ales ca in revista Motor Welt a aparut si un articol laudativ la adresa masinii produse in Romania.
[/quote]
A picat sau nu testul, Dacia Logan?
Dacia Logan s-a rasturnat la 65 km/h. Un titlu care a tinut prima pagina in presa germana si care a facut, normal, valuri si in Romania.
Conform testului ADAC, Logan-ul care se vinde pe piata din Germania nu a trecut testul "Elanului", rasturnandu-se la viteza de 65 km/h, cu doar 15 kilometri peste limita legala din orasele de la noi.
Succesul modelului Logan pe piata din vestul Europei si in special in Germania i-a determinat pe multi sa fie destul de sceptici la rezultatele testului facut de ADAC, mai ales ca Automobil Clubul German a mentionat in raport ca recomanda achizitionarea unei masini second hand in locul uneia ieftine, dar nu foarte sigura.
Incidentul a aparut in timpul unui test pentru revista de specialitate a forului german, iar acestia confirma ca una din roti este de tabla, dar ca a fost schimbata dupa ce janta de aluminiu a cedat, doar pentru sesiunea foto.
Ideea este ca in setul de poze publicat de Bild, janta de tabla poate fi vazuta si in timpul incidentului si nu numai cand Logan-ul este rasturnat ceea ce ridica unele semne de intrebare lamurite insa de Maximilian Maurer, ofiterul de presa al Automobil Clubului German:
"Masina s-a rasturnat mai intai cu toate 4 jentile de aluminiu, dupa care am montat roata de rezerva pentru a poza testul. Nimeni nu se astepta ca masina sa se rastoarne la o astfel de viteza. Am fost luati putin prin surprindere si tocmai de aceea am fost nevoit sa repetam testul pentru poze. Imediat dupa incident i-am chemat pe cei de la Renault Germania pentru a constata si ei rezultatele."
Interesant este ca Renault Germania a acceptat rezultatele testului pe site-ul oficial de presa, dar a precizat ca nu-si explica totusi cum s-a ajuns la asa ceva. La fel de interesant este ca Maurer nu a putut preciza exact tipul de pneuri folosit, dar a mentionat ca sunt cele cu care este echipata masina aflata in showroom-urile din Germania.
In plus ofiterul de presa a mentionat ca ADAC-ul nu are nici un interes sa falsifice un astfel de test, interesul lor fiind doar avertizarea consumatorilor din Germania, mai ales ca in revista Motor Welt a aparut si un articol laudativ la adresa masinii produse in Romania.
[/quote]
Nemtii au retras rezultatele testelor cu Dacia Logan
2 august 2005
Potrivit forumurilor de specialitate, janta rotii din fata, pe care a pivotat Loganul rasturnat era singura din tabla, restul fiind din aluminiu
Testul efectuat de germanii de la ADAC n-a respectat regulile impuse de inventatorii probei - jurnalisti auto din Suedia -, putand fi socotit o facatura
Logan a picat testul elanului organizat saptamana trecuta de ADAC (Automobil Club German), rasturnandu-se in incercarea de a evita brusc un obstacol, la viteza de 65 km/h.
Reprezentantii Dacia-Renault sustin ca testul a fost o facatura si ca masina fabricata la Colibasi n-a inregistrat asemenea probleme nici chiar la 100 km/h.
In ciuda mediatizarii, rezultatul testului ADAC nu pare sa fi provocat panica printre cumparatorii noii noastre masini nationale. In schimb, pentru specialistii auto au ramas cateva intrebari, una dintre acestea fiind generata de faptul ca germanii n-au furnizat toate detaliile si, in special, date despre conditiile in care s-a desfasurat testul.
Indemn controversat
Cei de la ADAC sunt contestati si pentru ca au inclus in comunicatul despre rezultatul testului o indicatie directa pentru milioanele de membri ai clubului: Decat Logan, mai bine cumparati o masina germana la mana a doua. Acest indemn a provocat iritare, iar Dacia-Renault a contraatacat anuntand o serie de teste care sa conteste experimentul ADAC.
Va prezentam ce inseamna testul elanului si care sunt reperele dupa care trebuie efectuat, potrivit lui Robert Adam, jurnalist la revista ACR. Automobil Club Roman este frate cu ADAC-ul german.
Ce inseamna testul elanului?
Putini dintre cei care au aflat de performanta Loganului in urma testului ADAC stiu ca proba la care a fost supusa masina romaneasca este de origine scandinava.
Elk test este utilizat in Suedia de zeci de ani, pentru a verifica si certifica daca un autoturism se comporta corect si sigur atunci cand trebuie sa evite un obstacol aparut pe carosabil, cum ar fi un elan, animal care poate fi des intalnit in tarile nordice.
Testul se face numai pe asfalt uscat, cu un traseu format din conuri de semnalizare asezate in forma de S, care simuleaza obstacolul, drumul si marginile drumului.
Masina este incarcata la capacitate cu pasageri, toti purtand centura de siguranta, iar portbagajul este umplut cu bagaje pentru a se atinge astfel greutatea maxima permisa a autovehiculului.
Cand soferul intra in portiunea de test, evita rapid obstacolul, intrand pe sensul opus, dupa care revine pe banda pe care se deplasa, pentru a evita traficul imaginar de pe sensul opus.
Testul se repeta, crescand viteza de intrare, progresiv, pana cand masina derapeaza si loveste conurile. Acest lucru se intampla de obicei la viteze de peste 70-80 km/h. Viteza respectiva este considerata limita la care autoturismul trece testul elanului.
In trafic real, intrarea pe sensul opus poate fi foarte periculoasa, de aceea se recomanda incercarea ocolirii elanului, printr-o franare puternica si o regrupare pe acostament sau in zonele libere de la marginea soselei.
Daca nu este posibila evitarea coliziunii, se recomanda lovirea partii din spate a elanului, pentru a-i proteja pe ocupantii locurilor din fata de coarnele animalului, care pot penetra parbrizul.
Trabantul, mai tare ca Mercedesul A-Klasse
Testul a devenit celebru in 1997, dupa ce un jurnalist suedez a rasturnat modelul Mercedes A-Klasse in testul elanului, in timp ce un Trabant, cu invechita sa conceptie, a reusit sa treaca proba fara nici o problema, la aceeasi viteza si in aceleasi conditii.
Desi nu are caracter oficial, asa cum sunt testele EuroNCAP (probe care releva gradul de protectie a pasagerilor in caz de accident), testul elanului este luat in considerare de marea majoritate a constructorilor de automobile, care, de obicei, efectueaza acest test cu noile modele inainte de lansare.
Cu toate acestea, intrucat nu exista o metodologie foarte clara legata de respectarea aceleiasi distante intre jaloane, iar pilotul si stilul de condus sunt variabile, factori care pot influenta decisiv rezultatul testului, elanul nu este considerat inca o proba decisiva pentru siguranta unui vehicul. Rolul acestui test ramane, cel putin pe moment, consultativ.
Casca si centura sunt obligatorii
Membrii VDA (asociatie a automobilistilor din Germania - alta decat ADAC) au stabilit, in 1997, un test-standard de evitare a unui obstacol, denumit VDA Lane Change Test, care deriva din Elk test, dar are elemente imbunatatite, menite sa reduca din influenta pilotului asupra rezultatelor testului.
Din comoditate, testele uzuale asemanatoare cu testul elanului se fac avand la bord doar pilotul, echipat cu casca si purtand centura de siguranta.
Renault si Dacia au toate motivele sa conteste rezultatele expertilor ADAC mai ales ca, din fotografiile prezentate, se observa ca pilotul german care a testat Loganul n-a respectat nici macar una dintre cerintele impuse de regulament.
Laurentiu Ciornei
sursa: Evenimentul Zilei, 2 august 2005
http://auto.rol.ro/2005/08/205076.htm
2 august 2005
Potrivit forumurilor de specialitate, janta rotii din fata, pe care a pivotat Loganul rasturnat era singura din tabla, restul fiind din aluminiu
Testul efectuat de germanii de la ADAC n-a respectat regulile impuse de inventatorii probei - jurnalisti auto din Suedia -, putand fi socotit o facatura
Logan a picat testul elanului organizat saptamana trecuta de ADAC (Automobil Club German), rasturnandu-se in incercarea de a evita brusc un obstacol, la viteza de 65 km/h.
Reprezentantii Dacia-Renault sustin ca testul a fost o facatura si ca masina fabricata la Colibasi n-a inregistrat asemenea probleme nici chiar la 100 km/h.
In ciuda mediatizarii, rezultatul testului ADAC nu pare sa fi provocat panica printre cumparatorii noii noastre masini nationale. In schimb, pentru specialistii auto au ramas cateva intrebari, una dintre acestea fiind generata de faptul ca germanii n-au furnizat toate detaliile si, in special, date despre conditiile in care s-a desfasurat testul.
Indemn controversat
Cei de la ADAC sunt contestati si pentru ca au inclus in comunicatul despre rezultatul testului o indicatie directa pentru milioanele de membri ai clubului: Decat Logan, mai bine cumparati o masina germana la mana a doua. Acest indemn a provocat iritare, iar Dacia-Renault a contraatacat anuntand o serie de teste care sa conteste experimentul ADAC.
Va prezentam ce inseamna testul elanului si care sunt reperele dupa care trebuie efectuat, potrivit lui Robert Adam, jurnalist la revista ACR. Automobil Club Roman este frate cu ADAC-ul german.
Ce inseamna testul elanului?
Putini dintre cei care au aflat de performanta Loganului in urma testului ADAC stiu ca proba la care a fost supusa masina romaneasca este de origine scandinava.
Elk test este utilizat in Suedia de zeci de ani, pentru a verifica si certifica daca un autoturism se comporta corect si sigur atunci cand trebuie sa evite un obstacol aparut pe carosabil, cum ar fi un elan, animal care poate fi des intalnit in tarile nordice.
Testul se face numai pe asfalt uscat, cu un traseu format din conuri de semnalizare asezate in forma de S, care simuleaza obstacolul, drumul si marginile drumului.
Masina este incarcata la capacitate cu pasageri, toti purtand centura de siguranta, iar portbagajul este umplut cu bagaje pentru a se atinge astfel greutatea maxima permisa a autovehiculului.
Cand soferul intra in portiunea de test, evita rapid obstacolul, intrand pe sensul opus, dupa care revine pe banda pe care se deplasa, pentru a evita traficul imaginar de pe sensul opus.
Testul se repeta, crescand viteza de intrare, progresiv, pana cand masina derapeaza si loveste conurile. Acest lucru se intampla de obicei la viteze de peste 70-80 km/h. Viteza respectiva este considerata limita la care autoturismul trece testul elanului.
In trafic real, intrarea pe sensul opus poate fi foarte periculoasa, de aceea se recomanda incercarea ocolirii elanului, printr-o franare puternica si o regrupare pe acostament sau in zonele libere de la marginea soselei.
Daca nu este posibila evitarea coliziunii, se recomanda lovirea partii din spate a elanului, pentru a-i proteja pe ocupantii locurilor din fata de coarnele animalului, care pot penetra parbrizul.
Trabantul, mai tare ca Mercedesul A-Klasse
Testul a devenit celebru in 1997, dupa ce un jurnalist suedez a rasturnat modelul Mercedes A-Klasse in testul elanului, in timp ce un Trabant, cu invechita sa conceptie, a reusit sa treaca proba fara nici o problema, la aceeasi viteza si in aceleasi conditii.
Desi nu are caracter oficial, asa cum sunt testele EuroNCAP (probe care releva gradul de protectie a pasagerilor in caz de accident), testul elanului este luat in considerare de marea majoritate a constructorilor de automobile, care, de obicei, efectueaza acest test cu noile modele inainte de lansare.
Cu toate acestea, intrucat nu exista o metodologie foarte clara legata de respectarea aceleiasi distante intre jaloane, iar pilotul si stilul de condus sunt variabile, factori care pot influenta decisiv rezultatul testului, elanul nu este considerat inca o proba decisiva pentru siguranta unui vehicul. Rolul acestui test ramane, cel putin pe moment, consultativ.
Casca si centura sunt obligatorii
Membrii VDA (asociatie a automobilistilor din Germania - alta decat ADAC) au stabilit, in 1997, un test-standard de evitare a unui obstacol, denumit VDA Lane Change Test, care deriva din Elk test, dar are elemente imbunatatite, menite sa reduca din influenta pilotului asupra rezultatelor testului.
Din comoditate, testele uzuale asemanatoare cu testul elanului se fac avand la bord doar pilotul, echipat cu casca si purtand centura de siguranta.
Renault si Dacia au toate motivele sa conteste rezultatele expertilor ADAC mai ales ca, din fotografiile prezentate, se observa ca pilotul german care a testat Loganul n-a respectat nici macar una dintre cerintele impuse de regulament.
Laurentiu Ciornei
sursa: Evenimentul Zilei, 2 august 2005
http://auto.rol.ro/2005/08/205076.htm
Florin Bolocan