Dacia Logan - modele noi!
Moderatori: mihai florescu, ticu, danr, PIRVU RICHARD, maiden, tudor oprescu, Tilea Gabriel
Dacia Logan - modele noi!
Ia uitati ce am gasit pe www.wall-street.ro:
Dacia se pregateste sa lanseze pe piata noi modele. In mai putin de o luna vom putea conduce modelul <b>Logan pe motorina</b>, iar peste sase luni vom vedea la fata modelul break. Acesta din urma se fabrica deja la uzina de la Mioveni si este supus in aceste saptamani testelor finale. Desi francezii spun ca se adreseaza unei alte clase de consumatori, pretul modelului, cu 500-1000 de euro mai mare decat in cazul versiunilor pe benzina, ar putea atrage multi romani, care se vor gandi ca este preferabila o masina cu un consum mai redus.
De pe benzile de montaj de la Dacia au iesit deja primele modele de <b>Logan Break</b>, care vor fi supuse probelor de pista, informeaza Rador. Modelul este prevazut sa intre in productia de serie in februarie 2006. Prototipul breakului a fost realizat inca din 2002 de specialistii (aceiasi care au realizat si berlina) de la Technocentre Renault de langa Paris. Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie Dacia - Renault, a refuzat sa comenteze in vreun fel informatia. De altfel, secretomania a fost caracteristica fabricii argesene si la lansarea modelului de berlina. Desi informatii si poze-spion au aparut in diverse publicatii auto, cei de la Dacia s-au agatat de "no comment".
Conform agentiei Rador, de cateva zile, de la uzina de la Mioveni, de langa Pitesti, au inceput sa plece trailere cu noul model, dar, pentru pastrarea secretului, masinile sunt transportate in huse.
<b>Logan Break</b> va veni sa completeze gama Logan, pe langa aceasta masina fiind prevazuta realizarea unei furgonete la nivelul anilor 2006-2007. Furgoneta ar trebui sa inlocuiasca actualele Dacii pick-up. Odata cu anuntata introducere a normelor Euro IV incepand din ianuarie 2007, acestea nu mai pot fi produse pentru ca introducerea unor noi motorizari compatibile cu batranele Dacii costa prea mult.
Pe baza breakului ar putea fi realizat si un model sport-wagon (cu o distanta mai mare fata de nivelul solului decat masinile obisnuite), de tipul celui realizat de Peugeot pentru versiunea 307. Breakul sau modelul sport-wagon ar putea fi dotate cu tractiune integrala. Francezii nu au luat inca o hotarare definitiva in privinta acestui nou model.
O alta versiune a Loganului va fi construita in Brazilia: este vorba de o versiune scurta (in doua volume). Renault nu intentioneaza sa produca acest model in Romania. Ei spun ca au studiat gusturile consumatorilor romani si au tras concluzia ca acestia prefera masinile in trei volume (cu portbagaj mare), care sunt autoturisme dedicate familiei. Pana la aparitia acestor modele, intr-o luna vom asista la lansarea Loganului pe motorina. <b>Dacia Logan</b> va fi echipata cu un motor turbodiesel de 1,5 litri si 65 CP.
In conditiile cresterii incontrolabile a pretului petrolului, consumul mediu anuntat de 4,2 litri la 100 de kilometri pare sa fie atractiv pentru consumatori. De altfel, numarul masinilor Diesel comercializate in Romania creste luna de luna, deja mai mult de 50% din autovehicule importate au aceste motorizari.
Loganul Diesel va costa cu circa 500 de euro mai mult decat cel cu motorizari de 1,6 litri pe benzina, la aceleasi dotari. Astfel, modelul cel mai dotat pe motorina va costa circa 9000 de euro. Loganul Diesel va fi comercializat incepand cu 1 octombrie.
Dacia intra si pe piata austriaca
Incepand cu luna ianuarie, in Austria se va gasi, pentru 7.900 de euro, replica firmei Renault la ofensiva chineza asteptata a unor masini ieftine, informeaza cotidianul austriac Der Standard. Anuntul intrarii Loganului pe piata austriaca a fost facut de seful din Austria al firmei Renault, Alain Sch?neborn. In primul an vor fi comercializate 600 de unitati, ceea ce inseamna 0,2% din piata de autovehicule a Austriei. In Germania, Loganul se comercializeaza din luna iunie a acestui an, fiind mai ieftina decat in Austria din motive de impozitare - 7.200 de euro. In pofida succesului Daciei in Europa de Est si Sud-Est, unde in primul semestru al anului 2005 au fost vandute 80.000 Logan, piata automobilelor ieftine "va ramane mica", opineaza Sch?neborn. In orice caz, Renault a castigat in fata ofensivei masinilor ieftine din China in Europa. Filiala coreeana a Renault, Samsung Motors, va promova in 2007, pentru piata europeana, o masina de teren la pret convenabil. Renault a vandut in Austria, in perioada ianuarie-iulie, 11.999 de automobile.
Dacia se pregateste sa lanseze pe piata noi modele. In mai putin de o luna vom putea conduce modelul <b>Logan pe motorina</b>, iar peste sase luni vom vedea la fata modelul break. Acesta din urma se fabrica deja la uzina de la Mioveni si este supus in aceste saptamani testelor finale. Desi francezii spun ca se adreseaza unei alte clase de consumatori, pretul modelului, cu 500-1000 de euro mai mare decat in cazul versiunilor pe benzina, ar putea atrage multi romani, care se vor gandi ca este preferabila o masina cu un consum mai redus.
De pe benzile de montaj de la Dacia au iesit deja primele modele de <b>Logan Break</b>, care vor fi supuse probelor de pista, informeaza Rador. Modelul este prevazut sa intre in productia de serie in februarie 2006. Prototipul breakului a fost realizat inca din 2002 de specialistii (aceiasi care au realizat si berlina) de la Technocentre Renault de langa Paris. Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie Dacia - Renault, a refuzat sa comenteze in vreun fel informatia. De altfel, secretomania a fost caracteristica fabricii argesene si la lansarea modelului de berlina. Desi informatii si poze-spion au aparut in diverse publicatii auto, cei de la Dacia s-au agatat de "no comment".
Conform agentiei Rador, de cateva zile, de la uzina de la Mioveni, de langa Pitesti, au inceput sa plece trailere cu noul model, dar, pentru pastrarea secretului, masinile sunt transportate in huse.
<b>Logan Break</b> va veni sa completeze gama Logan, pe langa aceasta masina fiind prevazuta realizarea unei furgonete la nivelul anilor 2006-2007. Furgoneta ar trebui sa inlocuiasca actualele Dacii pick-up. Odata cu anuntata introducere a normelor Euro IV incepand din ianuarie 2007, acestea nu mai pot fi produse pentru ca introducerea unor noi motorizari compatibile cu batranele Dacii costa prea mult.
Pe baza breakului ar putea fi realizat si un model sport-wagon (cu o distanta mai mare fata de nivelul solului decat masinile obisnuite), de tipul celui realizat de Peugeot pentru versiunea 307. Breakul sau modelul sport-wagon ar putea fi dotate cu tractiune integrala. Francezii nu au luat inca o hotarare definitiva in privinta acestui nou model.
O alta versiune a Loganului va fi construita in Brazilia: este vorba de o versiune scurta (in doua volume). Renault nu intentioneaza sa produca acest model in Romania. Ei spun ca au studiat gusturile consumatorilor romani si au tras concluzia ca acestia prefera masinile in trei volume (cu portbagaj mare), care sunt autoturisme dedicate familiei. Pana la aparitia acestor modele, intr-o luna vom asista la lansarea Loganului pe motorina. <b>Dacia Logan</b> va fi echipata cu un motor turbodiesel de 1,5 litri si 65 CP.
In conditiile cresterii incontrolabile a pretului petrolului, consumul mediu anuntat de 4,2 litri la 100 de kilometri pare sa fie atractiv pentru consumatori. De altfel, numarul masinilor Diesel comercializate in Romania creste luna de luna, deja mai mult de 50% din autovehicule importate au aceste motorizari.
Loganul Diesel va costa cu circa 500 de euro mai mult decat cel cu motorizari de 1,6 litri pe benzina, la aceleasi dotari. Astfel, modelul cel mai dotat pe motorina va costa circa 9000 de euro. Loganul Diesel va fi comercializat incepand cu 1 octombrie.
Dacia intra si pe piata austriaca
Incepand cu luna ianuarie, in Austria se va gasi, pentru 7.900 de euro, replica firmei Renault la ofensiva chineza asteptata a unor masini ieftine, informeaza cotidianul austriac Der Standard. Anuntul intrarii Loganului pe piata austriaca a fost facut de seful din Austria al firmei Renault, Alain Sch?neborn. In primul an vor fi comercializate 600 de unitati, ceea ce inseamna 0,2% din piata de autovehicule a Austriei. In Germania, Loganul se comercializeaza din luna iunie a acestui an, fiind mai ieftina decat in Austria din motive de impozitare - 7.200 de euro. In pofida succesului Daciei in Europa de Est si Sud-Est, unde in primul semestru al anului 2005 au fost vandute 80.000 Logan, piata automobilelor ieftine "va ramane mica", opineaza Sch?neborn. In orice caz, Renault a castigat in fata ofensivei masinilor ieftine din China in Europa. Filiala coreeana a Renault, Samsung Motors, va promova in 2007, pentru piata europeana, o masina de teren la pret convenabil. Renault a vandut in Austria, in perioada ianuarie-iulie, 11.999 de automobile.
Dan Coman
- Iliuta Goean
- maniac
- Mesaje: 1416
- Membru din: 11 Dec 2002 17:25
- Localitate: Delta Dunarii
- Contact:
- Iliuta Goean
- maniac
- Mesaje: 1416
- Membru din: 11 Dec 2002 17:25
- Localitate: Delta Dunarii
- Contact:
Mare expozitie auto. Toata lumea se mandrea cu noile descoperiri in tehnica, cei de la Volvo anunta: Am realizat cea mai etansa masina din lume!
Ati facut si testul cu pisica? intreaba seful juriului.
Ce test? Nu stim despre ce este vorba!
Simplu (spune seful juriului), se ia o pisica, se baga in masina si se incuie usile.
Iau cei d ela Volvo o pisica, o incuie in masina si dupa 3 zile o gasesc sufocata.
Felicitari! Este cea mai buna performanta de pana acum (ii anunta seful juriului).
Vin cei de la Toyota. Noi am realizat o masina si mai etansa!
Ati facut si testul cu pisica?
Nu, nu stim despre ce este vorba!
Se reia testul si a doua zi gasesc pisica sufocata.
Felicitari! Ati castigat testul! Este cea mai etansa masina cunoscuta pana acum!
Apar si cei de la Dacia.
Am scos noul model de Dacia, ii zice Logan, este cea mai etansa masina!
Serios? Si ati facut si testul cu pisica?
Sigur ca da.
Stiti despre acest test?
Cum sa nu? Am incuiat o pisica in masina si pe unde scotea capul ... chituiam.
De ce are Dacia un mare magnet montat la tamponul din spate?
Ca sa se poata recupera piesele ce cad în timpul mersului.
Ati facut si testul cu pisica? intreaba seful juriului.
Ce test? Nu stim despre ce este vorba!
Simplu (spune seful juriului), se ia o pisica, se baga in masina si se incuie usile.
Iau cei d ela Volvo o pisica, o incuie in masina si dupa 3 zile o gasesc sufocata.
Felicitari! Este cea mai buna performanta de pana acum (ii anunta seful juriului).
Vin cei de la Toyota. Noi am realizat o masina si mai etansa!
Ati facut si testul cu pisica?
Nu, nu stim despre ce este vorba!
Se reia testul si a doua zi gasesc pisica sufocata.
Felicitari! Ati castigat testul! Este cea mai etansa masina cunoscuta pana acum!
Apar si cei de la Dacia.
Am scos noul model de Dacia, ii zice Logan, este cea mai etansa masina!
Serios? Si ati facut si testul cu pisica?
Sigur ca da.
Stiti despre acest test?
Cum sa nu? Am incuiat o pisica in masina si pe unde scotea capul ... chituiam.
De ce are Dacia un mare magnet montat la tamponul din spate?
Ca sa se poata recupera piesele ce cad în timpul mersului.
Nu face ce nu-ti place!
- Pop Florin
- veteran
- Mesaje: 541
- Membru din: 01 Aug 2005 20:21
- Localitate: Satu Mare
logan
Salut :lol:A aparut si motorul de 1.5dci;oricum pentru cei care au posibilitati reduse ramane un deziderat fir intins
- Daniel Costache
- veteran
- Mesaje: 857
- Membru din: 14 Mai 2004 21:02
- Localitate: Constanta
- Contact:
Radeti voi, radeti, dar motorul asta este super. Este motorul care echipeaza Clio Simbol. Pe langa un consum de 5,5% URBAN REAL este super silentios si fiabil.
Iar daca ar fi sa comparam Loganul cu alte masini (eu tocmai ce am prospectat piata autoturismelor pana in 10000EUR) va asigur ca este multmai masina decat altele cu pretentii.
P.S. Nu posed Logan si nici interese de nici o natura n-am n legatura cu aceasta masina...... asta pentru carcotasi
Iar daca ar fi sa comparam Loganul cu alte masini (eu tocmai ce am prospectat piata autoturismelor pana in 10000EUR) va asigur ca este multmai masina decat altele cu pretentii.
P.S. Nu posed Logan si nici interese de nici o natura n-am n legatura cu aceasta masina...... asta pentru carcotasi
Salutari din Miami
LOGAN
De acord cu dl. Costache eu lucrez chiar in domeniu si posed si alte informatii;masina a intrat intr-un con de umbra si datorita testelor ADAC ; cum ramane cu Mercedes E-Classe pe care l-a rasturnat un pilot roman,si asta in marsarier ??????Motorul de Clio este excelent, fapt certificat si de cativa parametri tehnici prezentati mai sus ;fir intins